pátek 2. září 2016

Dětská kuchařka- recenze

Ahoj.
celý název knihy: Dětská kuchařka- hravé pokrmy pro děti
nakladatelství: REBO
celkem inspiračních jídel: 61

     Člověk by řekl, že ráno budou mít děti největší hlad. U nás doma to tak není. Nacpat něco do dcery je nadlidský výkon. Zkoušela jsem snad vše (někdy se zadařilo, někdy to bylo hodně těžké).
     Bádala jsem a hledala nějaké nápady jak s touto nežravostí zatočit. V knihkupectví jsem našla tuto knihu a tak jsem si řekla, že jí aspoň z toho regálu vyndám a otevřu. Po pár prolistovaných stránkách jsem jí zavřela a zamířila rovnou k pokladně.
     Jídlo sestavené do podoby zvířat a věcí? Tím bych nepohrdla ani já, natož malé dítě.
     Mám už pár "receptů" vyzkoušených a musím uznat snídaně jsou teď oblíbeným jídlem dne.
Dodatek: má-li dítě problém sníst zeleninu nebo ovoce? Tato kniha je ideální.


Co takhle dát si k svačině ovocnou mouchu? 




Chytila jsem na pasece zeleninového motýla. Dáte si?






 A náš domácí favorit je létající sendvič :-)




Vzdušná rýže s vrtulníkem k obědu?




Závěrem bych chtěla říct, že tato kniha se mi určitě vyplatila. Nudný talíř umí dát na stůl každý. Udělat ale z jídla zábavu pro děti je radost. 

Zítra se na vás těším.





Žádné komentáře:

Okomentovat